좋은 글 모음

던칸 로렌스 (Duncan Laurence) - Arcade 가사 해석

지구빵집 2021. 11. 5. 00:17
반응형

 

 

던칸 로렌스 (Duncan Laurence) - Arcade 가사 해석 

 

상처입은 마음만 남았어

A broken heart is all that's left

난 아직도 모든 상처를 고치고 있어

I'm still fixing all the cracks

몇 조각을 잃어버렸을 때

Lost a couple of pieces when

나는 그것을 가지고, 가지고, 집으로 가지고 갔다.

I carried it, carried it, carried it home

나는 내 모든 것이 두려워

I'm afraid of all I am

내 마음은 마치 외국 땅처럼 느껴져

My mind feels like a foreign land

내 머리 속에 울리는 침묵

Silence ringing inside my head

제발, 날 데려다줘, 날 데려다줘, 집에 데려다줘

Please, carry me, carry me, carry me home

내가 아껴둔 사랑을 다 써버렸어

I've spent all of the love I saved

우리는 항상 지는 게임이었다

We were always a losing game

큰 아케이드에 있는 작은 마을 소년

Small-town boy in a big arcade

지는 게임에 중독됐어

I got addicted to a losing game

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

내가 아는 모든 것, 내가 아는 모든 것

All I know, all I know

당신을 사랑하는 것은 지는 게임입니다

Loving you is a losing game

슬롯에 몇 페니입니까?

How many pennies in the slot?

우리를 포기하는 데 많은 시간이 걸리지 않았습니다.

Giving us up didn't take a lot

시작하기 전에 끝을 봤어

I saw the end 'fore it begun

그래도 나는 짊어지고, 짊어지고, 계속했다

Still I carried, I carried, I carried on

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

내가 아는 모든 것, 내가 아는 모든 것

All I know, all I know

당신을 사랑하는 것은 지는 게임입니다

Loving you is a losing game

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

내가 아는 모든 것, 내가 아는 모든 것

All I know, all I know

당신을 사랑하는 것은 지는 게임입니다

Loving you is a losing game

네 게임은 필요 없어, 게임 오버

I don't need your games, game over

이 롤러코스터에서 날 꺼내줘

Get me off this rollercoaster

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

내가 아는 모든 것, 내가 아는 모든 것

All I know, all I know

당신을 사랑하는 것은 지는 게임입니다

Loving you is a losing game

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

오오오오오

Oh, oh-ooh-oh

내가 아는 모든 것, 내가 아는 모든 것

All I know, all I know

당신을 사랑하는 것은 지는 게임입니다

Loving you is a losing game 

 

 

던칸 로렌스 (Duncan Laurence) - Arcade

 

 

 

반응형